Az „ RS bútoráruház új generációja”

MÉG KÖZELEBB HOZZÁD! - szlogen jegyében az RS Bútoráruház elindította az RS új generációs programját.
Mi jellemző leginkább a 20-as, 30-as fiatal generációra? A dinamizmus, a vitalitás, az önálló otthon teremtésének vágya, a stílus, a design. Mindezek jegyében indította útjára programját a szintén húszas éveibe érkezett RS Áruházlánc. 

 
A kampányhoz választott üde, friss, kellemes, lendületet adó fiatal arcok, egyéniségek kellőképpen átadják azt a hangulatot, melyet az RS Bútoráruház e vonal tekintetében képvisel.
Természetesen nemcsak ezek a kedves, fiatal, mosolygós tekintetek mutatják az új irányt, hanem az RS Bútoráruház kínálata is, mely szinte naponta gazdagodik újabb és újabb designos, divatos bútorokkal. 
Szeretnénk segíteni ezt a generációt az első otthonuk minél divatosabb, hangulatosabb berendezésében, figyelembe véve, hogy önállósodásuk, családalapításuk időszakában minél kedvezőbb áron tudják ezt megtenni. Be szeretnénk bizonyítani, hogy a divatkövetés nem kell, hogy sokba kerüljön. 


Tehát: MÉG KÖZELEBB HOZZÁD!