MÉG KÖZELEBB HOZZÁD! - szlogen jegyében az RS Bútoráruház elindította az RS új generációs programját.
Mi jellemző leginkább a 20-as, 30-as fiatal generációra? A dinamizmus, a
vitalitás, az önálló otthon teremtésének vágya, a stílus, a design.
Mindezek jegyében indította útjára programját a szintén húszas éveibe
érkezett RS Áruházlánc.
A kampányhoz választott üde, friss, kellemes, lendületet adó fiatal arcok, egyéniségek kellőképpen átadják azt a hangulatot, melyet az RS Bútoráruház e vonal tekintetében képvisel.
Természetesen nemcsak ezek a kedves, fiatal, mosolygós tekintetek mutatják az új irányt, hanem az RS Bútoráruház kínálata is, mely szinte naponta gazdagodik újabb és újabb designos, divatos bútorokkal.
A kampányhoz választott üde, friss, kellemes, lendületet adó fiatal arcok, egyéniségek kellőképpen átadják azt a hangulatot, melyet az RS Bútoráruház e vonal tekintetében képvisel.
Természetesen nemcsak ezek a kedves, fiatal, mosolygós tekintetek mutatják az új irányt, hanem az RS Bútoráruház kínálata is, mely szinte naponta gazdagodik újabb és újabb designos, divatos bútorokkal.
Szeretnénk segíteni ezt a generációt az első otthonuk minél divatosabb,
hangulatosabb berendezésében, figyelembe véve, hogy önállósodásuk,
családalapításuk időszakában minél kedvezőbb áron tudják ezt megtenni.
Be szeretnénk bizonyítani, hogy a divatkövetés nem kell, hogy sokba
kerüljön.
Tehát: MÉG KÖZELEBB HOZZÁD!