Most rendezed be első lakásodat?


Az első lakás berendezés nem könnyű feladat egy fiatal számára sem, azonban az RS trendi bútoraival és kedvező áraival segítségükre lehet
Az RS Bútor új generációs programjával az első lakásukat berendező fiatalok felé nyit. Ezt a törekvését támogatta a „Légy Te az RS Bútoráruház új generációs arca!” országos reklámarc pályázat is, amelyre közel száz budapesti és vidéki 18-26 év közötti fiatal jelentkezett. A pályázat kiválasztottjai fiatalos, lendületes egyéniségükkel nyerték el az RS Bútoráruház reklámarca címet. A 2013-as májusi kampány kiadványaiban, katalógusaiban, reklám filmjeiben és óriásplakátjain már ők közvetítik az új irányvonal kommunikációs üzeneteit.


Az RS Bútoráruház az új generáció vásárlói igényeit a választék és a szakértői kiszolgálás minőségének folyamatos fejlesztésével, a hazai gyártók által előállított fiatalos termékkínálattal igyekszik kielégíteni.


Célja a jól használható, esztétikus bútorokkal berendezett élhető otthon megteremtése. Mára a hazai gyártók is felismerték és nyitottá váltak a fiatal generáció egyedi igényeire, európai színvonalú csúcs-gyártástechnológiájuk a külföldi gyártókéval vetekszik. Ezt bizonyítja az is, hogy az RS Bútoráruház kínálata szinte naponta gazdagodik újabb és újabb trendi bútorokkal. Az első lakásukat berendező fiatalok választási szempontjait főként a költséghatékonyság, a praktikum és a design összhangja határozza meg, amire a gyártók is nagy figyelmet fordítanak.


Az új generáció igényeire leginkább a dinamizmus, a vitalitás, az önálló otthon megteremtésének vágya, a stílus, a praktikusság és a mindennapi használhatóság jellemző.


Az RS Bútoráruházakba beszállító magyar bútorgyártók a fentiek szellemében készítik el legújabb kollekcióikat és veszik fel a versenyt a külföldön gyártott termékekkel.